Brigáda na Morave
Čo mám robiť ak...
- zmeškám spoj?
V prípade, že zmeškáte odchod, spojte sa s našou náborovou kanceláriou, ktorá Vám pomôže s vyhľadaním najbližšieho dopravného spojenia. Hlavnou náborovou kanceláriou je kancelária Košice
- nemám účet v banke?
To nie je žiaden problém. Týždenné zálohy ako i samotnú výplatu dostávate v HOTOVOSTI ! Takže nie je potrebné mať v banke otvorený osobný účet.
- mám problém na ubytovni?
Kontaktujte svojho vedúceho turnusu, ktorý Vám pomôže prípadný problém vyriešiť.
- potrebujem vymeniť alebo zrušiť pracovnú zmenu?
O vzniknutej situácií informujte svojho vedúceho, ktorý prideľuje pracovné zmeny, prípadne jeho zástupcu.
- potrebujem ísť k lekárovi?
Kontaktujte svojho vedúceho a zdravotný problém mu nahláste. Váš vedúci Vám pomôže s vyhľadaním lekárskeho zariadenia a dohodne s Vami ďalší postup.
- výplata nie je v poriadku?
Ak máte dojem, že niečo nie je v poriadku informujte o tom svojho vedúceho prípadne manažéra zákazky, ktorý Vám vysvetlí prípadnú nezrovnalosť k Vašej spokojnosti. Ak ste už na Slovensku, tak kontaktujte našu náborovú kanceláriu, kde sa Vašej záležitosti bude venovať kompetentná osoba. Podmienkou vyplatenia mzdy v hotovosti je odpracovanie plného počtu pridelených pracovných zmien daného turnusu. Ak sa Vám nepodarí splniť túto podmienku a odpracujete viac ako 24 pracovných hodín, mzda Vám bude odoslaná na Vašu adresu formou cenného listu.
- chcem/potrebujem odísť z turnusu skôr?
Neopúšťajte turnus, bez informovania svojho vedúceho turnusu. Najvhodnejšie je problém či Vašu potrebu konzultovať čo najskôr (ihneď) s vedúcim turnusu a dohodnúť sa na postupe, ktorý bude prijateľný pre obe strany.
- chcem predĺžiť turnus?
Svoju žiadosť predložte vedúcemu turnusu, ktorý ju bude konzultovať s manažérom zákazky a oboznámi Vás s možnosťami a ďalším postupom.